niedziela, 8 czerwca 2014

Wygrana w konkursie oraz o tym jak 9m dziecie ma swoj rozumek.

Przegladajac maile,a jest ich troszke ,prawie bym usunela info o wygranej.Uppsss... no ,ale otworzylam wiadomosc i czytam ,ze wygralam  "Mam zaszczyt Panią poinformować o wygranym makijażu z marką YvesSaintLaurent z gazetą Twój Styl.".Jestem dumna i blada tylko dlaczego po wyjezdzie dostaje to info?Mam nadzieje,ze usluga bedzie troszke dluzej wazna i zdaze wykozystac ;) Jednak czasem warto brac udzial w konkursach ,choc przyznam szczerze ,ze w tym miesiacu jeszcze do zadnego sie nie zglaszalam.Zglosze sie pewnie jak znajde cos fajnego na blogu-przydalaby sie extra wyprawka,albo nowa ,lozeczkowa posciel .Tymczasem sama zaopatrzylam sie ostatnio u Little white company-znacie?Posciel dziecieca 100%bawelny i pizamka dla Bruna.Fajne gwiazdki ,takie mile dla oka i juz nie dzieciece.No moze nie tak bardzo jak kolorowe misie .Jeszcze cos dla siebie szukam ,w sensie poscieli ,ale narazie nie spieszno mi.Zosia za to jest bardzo "spieszna" do wszystkiego.Szkoda,ze nie do spania ,bo wlasnie slysze jak nadal walczy z tata ,ktory od godziny ja usypia ;/ .Zosia ma 9m i preznie idzie w Swiat.Niewiedza moja doprowadzila do tego,ze juz wiem ,iz potrafi sama zdjac kubek ze stolu stajac na paluszkach.Efekt?!Pranie dywanu ;) Zauwazylismy rowniez,ze wykluca sie o to czego akurat nie chcemy jej dac ze wzgledow bezpieczenstwa-jak np.kabelek podlaczony do pradu ,ktory usilnie probuje polizac.Nie pytajcie jaki bylby efekt! Zaczelo sie plakanie na zawolanie-mama nie wezmie na raczki no to placze,mama nie da telefonu no to placze..Z pozytywniejszych postepow Zosia zaczela chodzic.Stawia po 3-4kroki i bec na dupke.Narazie nie domaga sie trzymania za raczke,woli sama ,a ja tez wole sama popatrzec jak powolutku dzwiga dupke i do przodu.





















                          Bruno:polowka R.Lauren
                                    spodenki R.Cavalli
                                    buty Timberland
                          Zosia:komplet R.Cavalli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz