czwartek, 1 maja 2014

Nowa posciel,lampa ,a moze cos na sciane?Sale on Mamasandpapas

W poszukiwaniu zmian w domu,w pokoju dzieciecym i salonie znalazlam kilka fajnych artykulow w sklepie mamasandpapas.Sklep przeze mnie lubiany i polecany.Sama mam juz kilka sprawdzonych rzeczy i jestem zadowolona.Dla zainteresowanych jest przecena na fajna posciel,lapme czy naklejki do pokoju dzieciecego.Szukajac kocyka czy pozytywki tez mozecie skozystac z wyprzedazy.A wszystko Tu .U nas za oknem obecnie deszcz,wiec dzisiaj nici z siedzenia w ogrodku ,wiec chociaz zajme sie dekoracja.Bardzo podobaja mi sie te lampy z drewna,ktore chetnie zawiesilabym nad stolem w jadalni tylko nie wiem jak wygladaja na zywo-wielkosc tez bym musiala sprawdzic.Sciana z drzewkiem tez fajny pomysl-wogole wszystko czego nie mam fajne,tez tak macie?? ;)










Jesli sprawdzicie to szafa b.droga ,bo po obnizce 350£,a ja mam b.podobna z Ikei i za duzo mniej.Jednak meble nie te same,tutaj meble zawsze sa z wyzszej polki.Posciel z atronauta niestety nie jest w obnizce,ale warto poczekac i zapolowac.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz