czwartek, 21 sierpnia 2014

Ergo Baby,Neverland Baby,Chicco..??Zwarjowac mozna od nadmiaru nosidelek i chust;p

Mialo byc nosidelko,mialo.. Chicco nosidelko jest dostepne nawet w Tesco,ale jakos mnie nie zacheca do siebie.Szperam w necie i niedawno zobaczylam Ergo baby carrier z wkladem dla niemowlaka-modne w USA.Modne ale czy praktyczne,wygodne?Tego pewnie dopiero dowiem sie jak zakupie i pocwicze uzytkowanie.Modne oznacza rowniez "nie tanie",ale jesli chodzi o dzieci to chyba nie ma tanich rzeczy!Znalazlam je na amazonie ,wiec narazie ogladam .Z wkladem jest to koszt ponad 500zl! Mozna zobaczyc <<<TU>>>>.




Przygladajac sie jednak matkom na ulicy widze,ze nosza dzieci w takich chustach co chyba jest wygodniejsze dla malenstwa,choc ciezko by malenstwo sie wypowiedzialo ;)Sa to chusty Neverland Baby tez od urodzenia przeznaczone.Fajnie sie je owija ,tylko czy sa bezpieczne?Ktos moze taka ma i poleca,albo i nie poleca?Koszt znacznie sie rozni od Ergo baby i wyglad tez.Mozna podejzec <<<TU>>>



Istnieje rowniez cala masa nosidelek Chicco itp. ,ktore chyba bardziej nadaja sie dla starszego malca niz dla niemowlaka.Zeby wyprubowac kazde to trzeba by za kazdym razem kupowac inne i testowac,albo rozdac znajomym do testowania co wiaze sie z wydatkami.Ja chyba wyprobuje jednak chuste Neverland ,bo dwoje dzieci na rece nie wezme ,a Zosia to mega przylepa mamy i bede musiala uwazac na nowonarodzonego,ktory wypchal sie juz tak do przodu,ze mam wrazenie iz chodze z jakims obcym ;)

Ostatnie tygodnie sa chyba najbardziej nieznosne.Co wieczor masz wrazenie,ze sie zaczyna,ze cos cie tam od srodka rozpiera.W dzien kulasz sie doslownie,choc moge sie pochwalic ,ze tym razem wogole nogi mi nie puchna ;p Mam wrazenie ,ze gdybym miala szczescie nosic blizniaki to jedno by bylo chyba na plecach,bo juz doslownie miejsca u mnie nie ma ;))

1 komentarz:

  1. Też miałam wiele pytań i wątpliwości, co do noszenia synka. Wybrałam na początek dzianinową chustę (teraz pewnie wybrałabym tkaną), potem chciałam kupić nosidło mei tei, ale syn już nie chciał :/ Proponuję poszukać w miejscu zamieszkania jakieś fachowej osoby, co doradzi, pokaże jak wiązać, co jest dobre, a co nie (dużo nosideł to tzw wsiadła, które nie są ani trochę dobre dla dziecka!), a najlepiej by było, gdybyś na fb znalazła jakąś grupę o chustonoszeniu dzieci (np. https://www.facebook.com/groups/chusty.polska) i tam popytać, pogadać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń