wtorek, 11 lutego 2014

Wyprzedaz z szafy Zosi ;)

Dzieci rosna i moja Zosienka tez ,choz ze smutkiem na to patrze ;( Ledwie 5miesiecy ma ,a zwinna jak kroliczek i ma dwa zabki-dumna jestem ;) Sama siedzi,a nawet przewraca sie na brzuszek i probuje raczkowac choc to jeszcze za wczesnie,ale widocznie jej sie spieszy.




Mam do sprzedania ladny kombinezon Burberry z metki 3m,ale moja Zosia miala go do 4,5m.Kolor blady roz z elementami krateczki,pierze w srodku.Bardzo cieply i z rekawiczkami.Stan b.dobry,jedyny minusik to napis Burberry schodzi z klapki.Dostepny na ebayu http://www.ebay.co.uk/itm/111273834495?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2648 ,ale moge rowniez wystawic na allegro.Cena do negocjacji ;) p.s. futerko mozna odpiac podczas prania.



Jest rowniez sliczna sukieneczka od Kenzo na 3m,ale spokojnie do 4m bedzie pasowac.Sukieneczka ma ta zalete ,ze jest rozpinana na pleckach wiec latwo ja wkladac i zdejmowac.Poprostu sliczna ;)


Reszte rzeczy udostepnie na allegro i dam znac ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz