sobota, 2 maja 2015

Masz syna...wiec teraz coreczka i czas na Tutu!!

Majac syna marzylam o coreczce, slodkiej , grzecznej z kokardkami we wlosach.Bedzie pulchniutka, kolorowa i mamusi tylko.Beda spodniczki, spineczki i gumeczki.I mam moje 20miesieczne dziecie, podobne do mnie z humorkami i fochami.Moja Zosia ktora spinke ma minute, biega i balagani za dwoje braci, ktora ani troche nie jest grzeczna.Twarz aniolka, usmiech, ale uwaga to istny wulkan emocji i odwagi.Malutka a wszedzie sobie poradzi.Tutu niedawno zakupilam-czyli spodniczke tiulowa.I wiecie co? Kochamy ja obie ;) Jest tutu z wyzszejpolki takie jak angel face i sa tansze, nasza z nnexta.Pasuje do legginsow do tshirtow i golych nozek na letnie dni.Zosia tanczy zumbe w przedszkolu i wtedy wlasnie ubieram ja w tutu.Te z angel face mozna znalezc rowniez uzywane na ebayu za polowe ceny a stan jak nowe.W h&m tez widzialam tutu ale szyte juz razem z gora i pewnie w zarze tez znajdziemy.Czekam na wasze propozycje, moze ktos chce sie podzielic swoja stylizacja, doswiadczeniem??










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz