wtorek, 17 marca 2015

Zarkowe mamusie ;)

Zarkowe mamusie poznalam na fb.Jedne bardzo bierne i zawsze na czasie wiedza co warto kupic, co farbuje, co modne, a co juz passe.Przyznam ze sama mody zarkowej na bierzaco nie sledze , bo ani czasu ani takiej fascynacji nie podzielam.Jestem z tych mam co od czasu do czasu zajzy, moze przymierzy i jak sie podoba kupi.Moja sasiadka natomiast to istna sprinterka..juz ma, juz widziala , juz wyprobowala! Kobieta jak wampir wysyssa to co najlepsze z Zary i czasem odsprzeda, podzieli sie..wiec rozumiecie, ja na czasie nie musze byc bo ona jest.Zapraszam na grupy na fb jest zara kids jest zara boys, w zaleznosci od potrzeby jest kilka grup, mozna odkupic i swoje juz niepasujace odsprzedac.Ja wrzucam kilka fotek moich pociech w zarkowych ciuszkach.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz