sobota, 20 grudnia 2014

Kryminal przeczytany,prezenty czesciowo rozpakowane ,a karpia wciaz nie ma ;))

20ty dzisiaj ,wiec pewnie wiekszosc z Was biega po sklepach i goraczkowo robi zakupy.
U mnie cisza..choinka stoi,choc czekoladki juz zostaly zjedzone.Dekoracje sa,swiatelka tez i nawet kalendarz adwentowy,choc kupiony po czasie.
A w lodowce?w lodowce pudelko jajek i zarowka!!;DDD
Przygotowana do swiat to ja nie jestem,ale dzisiaj zrobimy czesc zakupow i reszte w poniedzialek,bo z dzieciakami na zakupy w takim okresie nie polecam.
Poduszki swiateczne kupilismy jeszcze wczoraj w Ikei,kardki Bruno przyniosl ze szkoly.
Tutaj panuje swiateczny zwyczaj ,ze w pracy ,w szkole wszyscy daja sobie swiateczne kartki.Nawet sasiedzi wrzucaja sobie do skrzynek takie zyczenia swiateczne i noworoczne.
Ja kozystajac z okazji przeczytalam na szybko w dwa dni nowy kryminal,a mialam sobie to wziasc na spokojnie.Na spokojnie przy dzieciach to ciezko z czymkolwiek,wiec pozarlam ksiazke jak mol ;)
Ron dostal bujaczek fisher-price,Prezent swiateczny,przedswiatecznie rozpakowany.
Zabawki fisher price maja swietna kolorystyke i sa funkcjonalne.
U nas goszcza od 6lat  i szczerze jestem zadowolona.W wiekszosc najwiecej chyba Bruno ich mial,bo teraz sa czasy na zabawki ekologiczne,drewniane badz samodzielnie wykonywane.
Domek dla lalek wciaz skrywam w szafie,choc chetnie bym juz go wyjela i wreczyla Zosi.
Zawsze chcialam taki miec,ale jakos nigdy nie dostalam wiec teraz jest okazja pobawic sie razem .
Najstarszy prosil o lego,wiec lego tez schowane w szafie.Nie mam lepszego schowka wiec szafa jest idealna.Wracajac swiat to sianko i oplatki mam ,wiec mozna powiedziec ,ze jestem przygotowana-czesciowo.Siostra ma przyniesc karpia,problem ,ze jeszcze go nie kupila i nie wiadomo czy bedzie.
Karp to takie logo swiateczne i fajnie by bylo go miec .A jak wszystko u was??



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz